Ciesz się swobodą mobilnych płatności!

Wirtualna Karta Sodexo to wygodny i nowoczesny środek płatniczy. Wszystko, czego potrzebujesz, masz w swoim smartfonie.

i
Wybierz jedną z aplikacji płatniczych (Google Pay, Apple Pay)
i ciesz się swobodą płacenia – tak jak tradycyjną kartą, ale bez plastiku...
Apple pay Google pay

Z wirtualną kartą Sodexo:

Masz swobodę
wyboru

– zapłacisz wszędzie, gdzie można płacić kartą Mastercard

Kupujesz
online

podajesz dane karty jak zawsze

Płacisz
w sklepie

zbliżeniowo
telefonem

Wypłacasz
gotówkę

zbliżeniowo
w bankomatach

Jesteś
bezpieczny

płacisz zbliżeniowo, a dostęp do danych swojej karty masz tylko Ty

Zarejestruj kartę w 4 prostych krokach:

1

Wejdź na wirtualna.sodexo.pl

2

Podaj kod swojej karty z e-maila oraz numer telefonu

3

Potwierdź kod otrzymany SMSem, stwórz hasło i uzupełnij swoje dane

4

Zaakceptuj regulamin przesłany mailem, aby aktywować profil

Zarejestruj kartę

Dodaj kartę do aplikacji płatniczej w swoim smartfonie i ciesz się swobodą płatności zbliżeniowych

Apple pay Google pay

Jak korzystać
z Wirtualnej Karty Sodexo?

Płać w internecie

Tak, jak z użyciem tradycyjnej karty:
  • Zaloguj się do profilu na wirtualna.sodexo.pl
  • Sprawdź numer karty, datę ważności i CVC (obróć kartę, by go zobaczyć)
  • Potwierdź transakcję kodem SMS

Płać zbliżeniowo
w sklepach stacjonarnych

Jak to zrobić?
  • Dodaj kartę do portfela mobilnego Google Pay lub Apple Pay
  • Ustaw ją jako domyślną kartę do dokonywania płatności
Od teraz używaj telefonu jak karty w sklepach stacjonarnych i punktach usługowych:
  • Odblokuj telefon z włączonym NFC
  • Zbliż do terminala płatniczego
  • Potwierdź transakcję kodem PIN
Gotowe!

Wypłacaj zbliżeniowo
z bankomatów

Jak dokonać wypłaty zbliżeniowej? Szukaj bankomatów ze specjalnym oznaczeniem     Jest ich ponad 10 tysięcy w całej Polsce!
  • Odblokuj telefon z włączonym NFC
  • Zbliż telefon do czytnika w bankomacie
  • Podaj PIN
  • Wybierz kwotę
GOTOWE!
  • Nie musisz łączyć się z internetem dokonując płatności!
  • Korzystaj z tej opcji w smartfonie, smartwatchu lub smartbandzie

FAQ

To przedpłacona karta płatnicza mająca wyłącznie elektroniczną postać (karta nie ma swojego plastikowego odpowiednika). Kartą możesz płacić w Internecie, a po dodaniu jej do portfela mobilnego Google Pay lub Apple Pay – można nią zbliżeniowo płacić w sklepach stacjonarnych i wypłacać środku z bankomatu!
Kartą możesz zapłacić w Internecie oraz we wszystkich punktach handlowo-usługowych oznaczonych logo Mastercard wyposażonych w terminal obsługujący płatności zbliżeniowe (w Polsce i na całym świecie). Kartą również wypłacisz zbliżeniowo gotówkę w każdym bankomacie posiadającym czytnik zbliżeniowy – w Polsce jest ich już ponad 10 tysięcy.
  1. Wejdź na stronę wirtualna.sodexo.pl
  2. Podaj otrzymany kod rejestracji karty, numer telefonu komórkowego (będzie on Twoim loginem do serwisu), datę urodzenia oraz kraj zamieszkania
  3. Wprowadź kod weryfikacyjny otrzymany SMS-em, ustaw hasło,
  4. Zaakceptuj regulamin otrzymany e-mailem, aby aktywować profil
  1. Zaloguj się do swojego profilu na stronie wirtualna.sodexo.pl
  2. Kliknij opcję ‘Zarejestruj kolejną kartę’
  3. Podaj otrzymany kod aktywacji karty
  4. Potwierdź aktywację za pomocą e-maila.
Karta staje się aktywna od razu po zakończeniu procesu rejestracji karty/dodania karty do profilu.
Wszystkiego dowiesz się na stronach dostawców portfeli mobilnych:
  1. Otwórz aplikację Wallet na Iphone
  2. naciśnij ‘+’ w prawym górnym rogu ekranu
  3. wybierz opcję ‘Podaj szczegóły karty ręcznie’
  4. na liście banków i wydawców kart wybierz: DiPocket
  5. podaj szczegóły karty: numer, datę ważności, kod bezpieczeństwa/cvc (z tyłu karty) i swoje dane
  6. zaakceptuj regulamin korzystania z płatności mobilnych dla karty
  7. wybierz weryfikację poprzez wiadomość tekstową i wpisz otrzymany SMS-em kod
  8. kod zostanie wysłany na numer telefonu zarejestrowany w serwisie wirtualna.sodexo.pl
Po potwierdzeniu kodem z wiadomości SMS, urządzenie jest gotowe do płatności.
  1. Ze sklepu Google Play pobierz na swoje urządzenie aplikację Google Pay.
  2. Otwórz aplikację i wybierz ‘+’ w prawym dolnym rogu ekranu, a następnie wybierz „Forma płatności”
  3. Wybierz „Karta kredytowa lub debetowa” a następnie „Wpisz dane ręcznie”
  4. Podaj numer swojej Wirtualnej Karty Sodexo, jej datę ważności oraz kod CVC (z tyłu karty)
  5. Zaakceptuj warunki korzystania z aplikacji i z karty
  6. Wybierz SMS jako metodę weryfikacji i przepisz otrzymany SMSem kod
  7. Kod zostanie wysłany na numer telefonu zarejestrowany w serwisie wirtualna.sodexo.pl
Po potwierdzeniu kodem z wiadomości SMS, urządzenie jest gotowe do płatności.
Korzystanie z płatności mobilnych jest całkowicie bezpłatne.
Przy dokonywaniu płatności zbliżeniowych powyżej kwoty 100 zł lub podczas każdej zbliżeniowej wypłaty gotówki możesz zostać poproszony o podanie kodu PIN. Po rejestracji swój PIN dostaniesz w wiadomości SMS na numer podany przy rejestracji karty. Możesz go zmienić po zalogowaniu się do swojego profilu na stronie wirtualna.sodexo.pl wybierając ‘Zmień PIN’ w zakładce ‘Bezpieczeństwo’.
Możesz też skorzystać z opcji „wyślij PIN” – na zarejestrowany numer telefonu zostanie przesłany SMS z aktualnym PINem.
Aby zapłacić kartą w Internecie należy przy płatności podać jej dane: numer karty, datę ważności, kod CVC (dane te znajdziesz po zalogowaniu do swojego profilu na stronie wirtualna.sodexo.pl) oraz zatwierdzić transakcje kodem SMS otrzymanym na numer telefonu podany przy rejestracji karty.
Dodaj kartę do aplikacji u Google Pay lub Apple Pay i ustaw ją jako domyślną kartę do płatności (w smartfonie, smartwatchu, smartbandzie). Przed płatnością wybudź lub odblokuj urządzenie z włączonym NFC a następnie zbliż je do terminala
Tak. Wypłacić zbliżeniowo można w każdym bankomacie, na którym znajduje się taka naklejka Aby wypłacić należy:
  1. Odblokować telefon (lub inne urządzenie mobilne) z włączonym NFC
  2. Zbliżyć telefon do czytnika
  3. Podać PIN
  4. Wybrać kwotę
  5. Odebrać gotówkę
Informacje na temat dostępnych środków oraz historii transakcji znajdziesz po zalogowaniu się do swojego profilu na stronie wirtualna.sodexo.pl. Dostępne środki i historię transakcji znajdziesz w zakładce ‘Twoje transakcje’.
Datę ważności karty znajdziesz na awersie karty, po zalogowaniu do swojego profilu na stronie wirtualna.sodexo.pl. Wszystkie karty są ważne do końca ósmego miesiąca licząc od daty wysłania jej do użytkownika. Na przykład karta wysłana w dowolnym dniu w listopadzie będzie ważna do końca czerwca.
Kod karty jest to unikalny, poufny numer identyfikujący kartę, który dostaniesz w wiadomości mailowej. Kod służy do rejestracji/dodania karty do profilu.
W przypadku kradzieży danych karty lub podejrzenia nieautoryzowanego użycia karty należy niezwłocznie zablokować kartę. Po zalogowaniu do swojego profilu na stronie wirtualna.sodexo.pl możesz czasowo zablokować kartę (operacja odwracalna), natomiast zastrzeżenia karty (operacja nieodwracalna) możesz dokonać telefonicznie poprzez kontakt z Centrum Obsługi Klienta pod numerem +48 22 535 11 11.
PIN do Wirtualnej karty Sodexo możesz zmienić po zalogowaniu do swojego profilu na stronie wirtualna.sodexo.pl w zakładce ‘Bezpieczeństwo’.
PIN można również zmienić w bankomatach oferujących tego typu usługę (w szczególności w sieci Euronet). Do zmiany PINu w bankomacie konieczne jest użycie karty i podanie obecnego PINu. Opłata za zmianę PIN w bankomacie wynosi 4 zł i jest pobierana ze środków na karcie.
W przypadku gdy nie pamiętasz swojego hasła możesz je zresetować. Link do zmiany hasła zostanie wysłany na adres mailowy przypisany do Twojego profilu.
Jeżeli chcesz zmienić numer telefonu lub e-mail który był przypisany do karty skontaktuj się telefonicznie z Centrum Obsługi Klienta pod numerem +48 22 535 11 11. Pamiętaj, że numer telefonu jest również loginem. Więc jeżeli zmieniasz numer telefonu przypisany do karty zmienia się również Twój login!
Jeżeli straciłeś urządzenie, na którym korzystałeś z Google Pay/Apple Pay zalecamy zablokować Wirtualną Kartę Sodexo. Możesz również zastrzec kartę kontaktując się obsługą Klienta - pamiętaj, że jest to operacja nieodwracalna, po której korzystanie z karty nie będzie możliwe nawet po odnalezieniu telefonu. Możesz również zalogować się na swoje konto w Google/Apple i zablokować/wymazać urządzenie mobilne ze swojego konta.
Limity transakcji na swojej Wirtualnej Karcie Sodexo sprawdzisz w Regulaminie, który znajdziesz po zalogowaniu do swojego profilu na stronie wirtualna.sodexo.pl, w zakładce ‘Informacje’.
Tak. Wydawcą karty jest firma DiPocket, która działa pod nadzorem Brytyjskiej Financial Conduct Authority (FCA), gdzie regularnie raportuje swoje aktywności. Jako organ nadzorowany przez FCA DiPocket musi przestrzegać wszystkich obowiązujących regulacji prawa finansowego i praw ochrony konsumentów. Posiadając najwyższy status członka organizacji Mastercard® Principal Member, DiPocket podlega również regulaminowi postępowania Mastercard® oraz innym powszechnym przepisom operacyjnym.
Aby zamówić nową kartę po zastrzeżeniu dotychczasowej skontaktuj się telefonicznie z Centrum Obsługi Klienta pod numerem +48 22 535 11 11. Kod aktywacyjny nowej karty zostanie wysłany na adres mailowy, który został zarejestrowany w serwisie wirtualna.sodexo.pl. Opłata za wydanie nowej karty wynosi 20 zł.
Aby złożyć reklamację dotyczącą transakcji kartą, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta wysyłając wiadomość mailową na adres kontakt.wirtualna@sodexo.com. Ważne abyś wysłał tę wiadomość z adresu mailowego, który jest przypisany do karty
Nie, zgodnie z Regulaminem, do korzystania z karty upoważniona jest jedynie osoba, która otrzymała kartę od pracodawcy/klienta biznesowego i która jest właścicielem adresu mailowego, na który został wysłany kod aktywacji karty.
Nie. Kartą może posługiwać się jedynie osoba pełnoletnia, która otrzymała kartę od pracodawcy/klienta biznesowego i która jest właścicielem adresu mailowego, na który został wysłany kod aktywacji karty.
Pytając o datę urodzenia potwierdzamy, że z karty będzie korzystała osoba pełnoletnia.
Karty są wydawane dla obywateli polskich lub rezydentów mieszkających w Polsce, dlatego prosimy o informację na temat kraju zamieszkania.
DiPocket jest wydawcą Wirtualnej Karty Sodexo. DiPocket jest Instytucją Pieniądza Elektronicznego, działającą na podstawie zezwoleń wydanych przez brytyjski Urząd ds. Regulacji Działalności Finansowej (Financial Conduct Authority) podlega nadzorowi tego urzędu. DiPocket prowadzi działalność na podstawie koncesji E-Money License, stanowiącej podstawę do wydawania i dystrybucji pieniądza elektronicznego (opatrzonej numerem referencyjnym Firm Reference Number 900439) wydanej w Wielkiej Brytanii i uznawanej we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej zgodnie z Dyrektywą o pieniądzu elektronicznym (Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/110/WE z dnia 16 września 2009 r. w sprawie podejmowania i prowadzenia działalności przez instytucje pieniądza elektronicznego oraz nadzoru ostrożnościowego nad ich działalnością, dalej „Dyrektywa”). Siedziba DiPocket mieści się pod adresem: 532 Metal Box Factory, 30 Great Guildford Street, London, SE1 0HS (Wielka Brytania).
DiPocket prowadzi działalność w Polsce w oparciu o zasadę jednolitego paszportu europejskiego w zakresie emisji i dystrybucji pieniądza elektronicznego oraz usług płatniczych, co oznacza, że działalność DiPocket została notyfikowana na podstawie implementowanych w Polsce przepisów Dyrektywy do polskiego regulatora –Komisji Nadzoru Finansowego. DiPocket prowadzi działalność w Polsce za pośrednictwem oddziału pod nazwą DiPocket Limited sp. z o.o. Oddział w Polsce, z siedzibą pod adresem: ul. Wierzbowa 9/11/313, 00-094 Warszawa, wpisanego do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy, XII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000554053.